Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 створює відділ сервісу, комунікації та громадського здоров’я

Для покращення процесу надання консультаційних та профілактичних послуг населенню Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 за підтримки ГО «Медичні лідери» та GIZ створює відділ сервісу, комунікації та громадського здоров’я, з метою покращення надавання послуг пацієнтам. У зв’язку з цим розпочинається пошук людей, які зможуть очолити та працювати у новому відділі.

    У функціональні обов’язки сервіс-менеджера буде входити:

  • організація та контроль роботи кол-центру і рецепції;
  • формування стандартів сервісу та організація систем моніторингу їх дотримання;
  • збір даних про задоволеність клієнтів та інші сервісні показники, надання аналітики директорату та іншим підрозділам;
  • організація безперебійної роботи усіх каналів комунікації закладу: сайту, соціальних мереж, ЗМІ;
  • виявлення недоліків, пошук рішень та контроль усунення проблем;
  • опрацювання скарг та пропозицій від населення;
  • організація рутинної роботи з поширення інформації про профілактику захворювань та раннє виявлення неінфекційних хвороб в громаді.

Підходять люди, які мають:

  • лідерські якості, сервісність та емпатичність;
  • організаторські здібності та навички управління командою;
  • щиру мотивацію до змін в медицині;
  • комунікабельність;
  • вміння контролювати емоції, стресостійкість, відповідальність.

Досвід роботи в медицині не обов’язковий. Вік і освіта не мають значення. Головне — амбіційність, націленість на результат, готовність самовдосконалюватись.

Пропонується:

  • офіційне працевлаштування;
  • стабільна оплата праці;
  • робота в дружному колективі;
  • безплатне навчання та підтримка.

Рівень заробітної плати — за результатами співбесіди.

Друга вакансія: оператори/координатори на повну або неповна зайнятість.

Очікується від кандидатів:

  • відмінне знання української мови (дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»)
  • вміння користуватись персональним комп’ютером, бажання опановувати нові програми;
  • комунікабельність;
  • сервісність та клієнтоорієнтованість, щире бажання допомогти клієнтам медичного закладу
  • вміння контролювати емоції, стресостійкість.

Вік і освіта не мають значення. Досвід роботи в медицині/телефонних комунікаціях не обов’язковий, але може стати перевагою.

Що потрібно буде робити?

  • здійснювати запис клієнтів на медичні послуги через медичну інформаційну систему;
  • надавати інформацію щодо послуг медичного закладу;
  • проводити телефонні опитування пацієнтів.

Пропонується:

  • офіційне працевлаштування;
  • стабільна оплата праці;
  • робота в дружному колективі;
  • безплатне навчання новій професії.

Рівень заробітної плати — за результатами співбесіди.

Бажаєте змінювати медицину, покращувати сервіс в комунальному підприємстві? На ваше резюме чекають на пошту stecuk703@ukr.net ДО 30 ЧЕРВНЯ 23.59. Онлайн співбесіди проводитимуться на початку липня. За результатами відбору передбачене навчання. Офіційне працевлаштування з серпня 2023 року. Контактна особа — Олександра Стецюк. Телефон — 066-430-02-93.

Автор: Кирилл Мартынов

Зараз обговорюють

Читайте також