Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 створює відділ сервісу, комунікації та громадського здоров’я
Для покращення процесу надання консультаційних та профілактичних послуг населенню Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 за підтримки ГО «Медичні лідери» та GIZ створює відділ сервісу, комунікації та громадського здоров’я, з метою покращення надавання послуг пацієнтам. У зв’язку з цим розпочинається пошук людей, які зможуть очолити та працювати у новому відділі.
У функціональні обов’язки сервіс-менеджера буде входити:
- організація та контроль роботи кол-центру і рецепції;
- формування стандартів сервісу та організація систем моніторингу їх дотримання;
- збір даних про задоволеність клієнтів та інші сервісні показники, надання аналітики директорату та іншим підрозділам;
- організація безперебійної роботи усіх каналів комунікації закладу: сайту, соціальних мереж, ЗМІ;
- виявлення недоліків, пошук рішень та контроль усунення проблем;
- опрацювання скарг та пропозицій від населення;
- організація рутинної роботи з поширення інформації про профілактику захворювань та раннє виявлення неінфекційних хвороб в громаді.
Підходять люди, які мають:
- лідерські якості, сервісність та емпатичність;
- організаторські здібності та навички управління командою;
- щиру мотивацію до змін в медицині;
- комунікабельність;
- вміння контролювати емоції, стресостійкість, відповідальність.
Досвід роботи в медицині не обов’язковий. Вік і освіта не мають значення. Головне — амбіційність, націленість на результат, готовність самовдосконалюватись.
Пропонується:
- офіційне працевлаштування;
- стабільна оплата праці;
- робота в дружному колективі;
- безплатне навчання та підтримка.
Рівень заробітної плати — за результатами співбесіди.
Друга вакансія: оператори/координатори на повну або неповна зайнятість.
Очікується від кандидатів:
- відмінне знання української мови (дотримання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»)
- вміння користуватись персональним комп’ютером, бажання опановувати нові програми;
- комунікабельність;
- сервісність та клієнтоорієнтованість, щире бажання допомогти клієнтам медичного закладу
- вміння контролювати емоції, стресостійкість.
Вік і освіта не мають значення. Досвід роботи в медицині/телефонних комунікаціях не обов’язковий, але може стати перевагою.
Що потрібно буде робити?
- здійснювати запис клієнтів на медичні послуги через медичну інформаційну систему;
- надавати інформацію щодо послуг медичного закладу;
- проводити телефонні опитування пацієнтів.
Пропонується:
- офіційне працевлаштування;
- стабільна оплата праці;
- робота в дружному колективі;
- безплатне навчання новій професії.
Рівень заробітної плати — за результатами співбесіди.
Бажаєте змінювати медицину, покращувати сервіс в комунальному підприємстві? На ваше резюме чекають на пошту stecuk703@ukr.net ДО 30 ЧЕРВНЯ 23.59. Онлайн співбесіди проводитимуться на початку липня. За результатами відбору передбачене навчання. Офіційне працевлаштування з серпня 2023 року. Контактна особа — Олександра Стецюк. Телефон — 066-430-02-93.