Пріоритетні напрямки розвитку комунальних медичних закладів Запоріжжя у 2025 році
Щоб покращити доступність та зручність медичних послуг, комунальні лікарні Запоріжжя планують замінити звичні реєстратури на call-центри. Про це повідомили в департаменті охорони здоров’я Запорізької міської ради. Змінити підхід до комунікації з пацієнтами надихнув досвід лікарень Одеси та приватних медичних закладів міста.
Приватні клініки обласного центру все частіше і частіше переманюють пацієнтів із комунальних закладів. Одна з причин такого стану справ — можливість записатися до приватного лікаря за телефоном або через спеціальні онлайн-сервіси. Водночас щоб потрапити на прийом у комунальну поліклініку люди вимушені приїздити в медичну установу, відстоювати там чергу перед реєстратурою і ще витрачати час на очікування вже перед самими кабінетами лікарів.
Для скорішого розв’язання проблеми 18 квітня за підтримки ПРООН (Програми розвитку ООН) в Запоріжжі пройшов перший тренінг із комунікації, на якому обговорили питання створення call-центрів. Очікується, що вони спростять запис на прийом і зменшать бюрократичні тяганини, що уповільнюють процес отримання медичної допомоги.За основу моделі буде покладений досвід одеських медзакладів, де вже успішно реалізувала подібну систему.
Крім того, у місті планують посилити підготовку сімейних лікарів. Департаменті охорони здоров’я наголошує на тому, що сучасний сімейний лікар має бути універсальним фахівцем, готовим надавати широкий спектр послуг. Щоб зробити комунальні лікарні конкурентоспроможними, значна увага стане приділятися покращенню знань медиків.