Які питання здатні вирішити у контакт-центрі НСЗУ, який працює за номером 16-77
Для інформування населення та розв’язання багатьох питань, які стосуються Програмою медичних гарантій, Національна служба здоров’я України створила спеціальний контакт-цент. Він працює за номером 16-77. У робочі часи (з понеділка по четвер — з 9:00 до 18:00; п’ятниця — з 9:00 по 16:45) з людьми спілкуються оператори. В неробочий час на дзвінки відповідає автовідповідач, завдяки якому можна також інформацію про надання медичної допомоги.
Зателефонувавши на 16-77, ви зможете дізнатися:
- Перелік послуг, які надаються за Програмою медичних гарантій абсолютно безоплатно.
- Порядок дій у випадках, коли в лікарні вимагають гроші.
- Які послуги безоплатні послуги можна отримати у сімейного лікаря.
- Де знайти терапевта, сімейного лікаря чи педіатра, з яким можна укласти декларацію з надання первинної допомоги.
- Перелік послуг, які надає найближча лікарня безоплатно в межах Програми медичних гарантій.
- Перелік медичних установ чи лікарів, які надають потрібну вам послугу безоплатно.
- Коли потрібно направлення.
- Як отримати ліки за програмою «Доступні ліки», у тому числі — безоплатний інсулін.
- Контакти та адреси найближчих аптек, які співпрацюють з НСЗУ та відпускають ліки за програмою «Доступні ліки».
- Як діяти людям, які переїхали і інші регіони країни через бойові дії і мають необхідність в медичній допомозі.
Керівники мед закладів та медпрацівники можуть отримати актуальну інформацію про переваги співпраці з НСЗУ, умови роботи під час воєнного стану тощо.