Які питання здатні вирішити у контакт-центрі НСЗУ, який працює за номером 16-77

Для інформування населення та розв’язання багатьох питань, які стосуються Програмою медичних гарантій, Національна служба здоров’я України створила спеціальний контакт-цент. Він працює за номером 16-77. У робочі часи (з понеділка по четвер — з 9:00 до 18:00; п’ятниця — з 9:00 по 16:45) з людьми спілкуються оператори. В неробочий час на дзвінки відповідає автовідповідач, завдяки якому можна також інформацію про надання медичної допомоги.

Зателефонувавши на 16-77, ви зможете дізнатися:

  1. Перелік послуг, які надаються за Програмою медичних гарантій абсолютно безоплатно.
  2. Порядок дій у випадках, коли в лікарні вимагають гроші.
  3. Які послуги безоплатні послуги можна отримати у сімейного лікаря.
  4. Де знайти терапевта, сімейного лікаря чи педіатра, з яким можна укласти декларацію з надання первинної допомоги.
  5. Перелік послуг, які надає найближча лікарня безоплатно в межах Програми медичних гарантій.
  6. Перелік медичних установ чи лікарів, які надають потрібну вам послугу безоплатно.
  7. Коли потрібно направлення.
  8. Як отримати ліки за програмою «Доступні ліки», у тому числі — безоплатний інсулін.
  9. Контакти та адреси найближчих аптек, які співпрацюють з НСЗУ та відпускають ліки за програмою «Доступні ліки».
  10. Як діяти людям, які переїхали і інші регіони країни через бойові дії і мають необхідність в медичній допомозі.

Керівники мед закладів та медпрацівники можуть отримати актуальну інформацію про переваги співпраці з НСЗУ, умови роботи під час воєнного стану тощо.

Автор: Ольга Михайлова

Зараз обговорюють

Читайте також