Мешканці Заводського та Шевченківського районів Запоріжжя тепер можуть записатися на прийом до лікаря та отримати інформацію про роботу ЦПМСД №2 телефоном

Цьогоріч на базі Центру первинної медико-санітарної допомоги №2 запрацював кол-центр,  який забезпечує комунікацію між медичними працівниками та мешканцями Заводського та Шевченківського районів Запоріжжя. Створення довідкової служби стало можливим завдяки участі закладу у спеціальному проєкті громадської організації «Медичні лідери», який реалізується за дорученням уряду Німеччини та за підтримки Німецького агентства з міжнародного співробітництва (GIZ ). Цей проєкт націлений на створення інформаційних програм профілактики неінфекційних захворювань.

Всі оператори ЦПМСД №2 знаходяться в одному приміщенні. Вони приймають дзвінки від пацієнтів і надають вичерпну інформацію про надання медичних послуг, часи роботи закладу. Через телефон можна записатися на прийом до сімейного лікаря чи педіатра, залишити скарги чи відгуки, отримати зворотній зв’язок.

Як зазначила Олександра Садовнік, керівниця відділу комунікації та промоції здоров’я, у штаті мед закладу 10 операторів. Вони працюють на сучасному комп’ютерному та телефонному обладнанні. За день на гарячу лінію надходить близько 200 дзвінків. Наприкінці розмови оператори мотивують пацієнтів на проходження обстежень і отримання щеплень. Усі рекомендації підбираються індивідуально, з урахуванням віку та статі людини, що дзвонить.

Робота кол-центру стає в пригоді не лише пацієнтам, а й медпрацівникам. Вона дозволяє зняти з лікарів частину навантаження і збільшує час, який медик може приділити хворому.

Відділ сервісу, комунікації та промоції здоров’я ЦПМСД №2 працює:

  • у будні з 7-30 до 18-00;
  • у вихідні з 8-00 до 18-00.

Номери гарячої лінії (097) 18-18-192, (099) 18-18-192, (073) 18-18-192.

 

Автор: Ольга Михайлова

Зараз обговорюють

Читайте також